Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


onsdag 12 mars 2014

IN & FINN

Hoppas ni haft en fin dag idag och att ni njuter av vårsolen!
I dag var jag en sväng på stan och hittade en butik som heter IN & FINN. Ni kanske känner till den sedan innan men för mig är den ny. Började med att jag googlade på krom och inredningsdetaljer och kom på så sätt in på deras hemsida/webbutik. Hittade några saker till mkt vettig priser men jag ville kika lite närmare på dem och såg att de hade en del butiker i stan (utbudet i butikerna är mkt större än det som finns i webbutiken). Så på den vägen är det och då fortsätter jag på temat krom :)

 Hittade inte denna i butiken idag men den finns i Internet butiken.
I mina ögon sett ett urfint kakfat eller kanske tårtfat.
 
 Finns också på vill ha listan, ljusstakar/lyktor kan kan aldrig få för mycket av.
 
 Hamrad champagnekylare. Går att använda till mycket mer än just
vad namnet säger.
 
 Den här fick följa med hem idag och får agera som fruktskål kanske?
Hittade också en jätte fin tvålpump i vitt porslin med lite text på men
har ingen bild på den.
 
Nåja nöjd med inköpen är jag och fler besök blir det till den butiken i
hopp om att de också kommer att ta in lite rotting i framtiden.


1 kommentar:

  1. Oj, så mycket fint på deras hemsida, där kan man spendera lite tid...

    Urfina saker på dina bilder - kakfatet med kupan har jag hemma och det står alltid framme. Det har huserat både kakor, tårtor, mackor och blommor :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...