Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


onsdag 5 mars 2014

Fynd dag, rea!!

I bland blir man bara så glad när man springer på saker....
 
Hittade denna fina korg på Brisak, var lite trasig i handtaget men den är nu lagad. Prutad till 65 rikstaler! 
 
Även skulle jag in och handla lite gardinkrokar på Hemtex och då visade det sig att Hemtex har 20% rabatt för alla medlemmar veckan ut. Denna mysiga pläd fick följa med hem.
 
Så till mitt dilemma.....denna antika möbel från 1800 talet fick följa med från förra hemmet. Jag har en tanke om att den skulle bli svart och beslagen i silver. Vad tror ni? Jag har ju så att säga redan misshandlat möbeln en gång då den fick bli vit.....

1 kommentar:

  1. Åh vilket fint skåp! Jag tycker att det ser väldigt fint ut som det är! Jag själv är väldigt svag för svarta skåp, jag hade nog då haft kvar beslagen som dem är, mässing mot svart är ju bara så himla vackert! :) // Isabelle

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...