Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


måndag 28 mars 2016

Underbar påskhelg.

Först och främst önskar jag er alla en god fortsättning på den härliga påsk helgen. Flera av er kanske fortsätter ledigheten med påsklov? Själv går jag tillbaka och jobbar i morgon.
 
På grund av allergier i familjen valde jag att pynta vår trollhassel med påsk dekorationer. Tyckte det blev rikgtigt bra och varför inte?

Vi bestämde att vi skulle sjösätta till påsken för att åka ut till Rumnarö men så här såg det ut i vår vik.
 
Vi åkte till ett annat ställe och sjösatte kl 8 på morgonen. Vi tänkte att isen nog skulle vara borta när vi kom tillbaka efter helgen så att vi skulle slippa dra upp båten igen.
 
Det var en ruggig dag på sjön men gjorde inget eftersom vi hade kappellet på.
 
 Om vi ångrade att vi åkte så tidigt i år..... icke.

 En helt fantastisk helg vi fick ute i skärgården och våren visade sin bästa sida.


Härligt fiskeväder.
 
Som tur var så var isen borta när vi kom tillbaka och hela eftermiddagen gick åt till härligt vår pyssel på tomten.
 
Hoppas ni med haft en härligt påskhelg!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Förstår att ni hade det ljuvligt! Jag kan tycka att skärgård är mysigast lite "off-season" faktiskt.
    Ser fram emot att få se ditt fina hem i vårskrud! Det kommer bli kanon med färg och stil utifrån min nya rygga 😉👍🏼
    Och det blev jättebra med påskpynt i trollhassel!
    Kram och ha en fortsatt fin vecka!
    / Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...