Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


tisdag 11 februari 2014

Hockey Hockey

I dag var det dags för hockey skolan och det vanliga är att min man tar dem dit men inte idag.
Hämtade grabbarna vid kl 4 för kl 5 skall de vara på isen.
Det är mkt skydd som skall på i rätt ordning. Mamma hade lite att hålla reda på kan jag säga.
Tur att de är så pass gamla (5 & 6) och kan säga till om man gör fel.
Förra gången jag skulle ha ut minstingen på isen glömde jag skridsko skydden på ;-)
Nåja det gick bra och sen kom min man och avslöste så jag kunde åka hem och ordna middagen.
Det blev lasagne i mikron, för sista gången hoppas jag.
Här en bild på värmdö hockey team 07 (och min 08) tillsammans med finbesök från A-laget.
 
 På lördag är det upp och hoppa igen vid kl 6 då de ska vara på isen kl 8.
Undrar hur trötta vi kommer vara då, första natten i huset och säkert en mamma och en pappa som flyttpackat halva natten. 

Mammas pojkar :)


 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...