Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


måndag 18 maj 2015

Flaggstangspris.se

Jihoo, vi har blivit med flaggstång!

I dag såg jag en annons på facebook från flaggstangspris.se. Köper man flaggstång så bjuder de på frakt och flagga. Blev nyfiken och kikade in där. Ser då att man även får en vimpel på köpte om man gillade dem på facebook. Sådana erbjudande gillar jag! Passade också på, innan jag beställde, att kika runt på några andra företag som gör flaggstänger men hittade inget bättre erbjudande. Sagt och gjort så beställde jag hem en flaggstång, flagga och vimpel.
 
Den levereras om 1-3 veckor och kommer att stå i mitten av rondellen. Så spännande det skall bli att se resultatet och om vi tänkt rätt i våra trädgårdsplaner.
 
Vidare ligger jag och lurar på en sten beställning till, jag som skulle vänta till nästa år! Svårt att hålla sig när det kliar så i fingrarna. Vi får ett besök av en stensättare i veckan som ska titta på lite jobb så får vi se vad det blir.
Ha en fin kväll alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...