Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


tisdag 24 mars 2015

Nillas Handelsbod -snygga knoppar

Berättade ju igår att jag skulle visa upp mitt pågående knopp projekt här hemma. Jag beställde lite knoppar från Nillas Handelsbod som jag tänkte piffa till lite med här hemma. De runda är i porslin och ganska stora och gedigna. De andra tre är ju bara för söta!!

I går visade jag er hur de nya knopparna blev på sängborden Hemnes från IKEA. Ganska stor skillnad till det bättre tycker jag och ser mer elegant ut.
 
 
Sen valde minsta sonen dessa knoppar till sitt rum och hemnes skrivbord. Han har pippi på vitt, blått och rött....Resultatet tycker jag blev mer färgglatt och de är rejäla att ta i när man öppnar lådor och skåp.
 

Äldsta sonen valde hänglåsen med två nycklar i att ha på sitt hemnes skivbord och även det blev lyckat till det bättre tycker jag. Kom dock på att jag inte hunnit ta någon bild på helheten.
 
Önskar ni också beställa knoppar så erbjuder de er läsare 15% rabatt om ni uppger koden "oceanliving".  Då dras det av i kassan. Deras fina knoppar hittar du här
 
Ha nu en fin kväll där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...