Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


torsdag 3 juli 2014

Furniture House utförsälning

Hallo alla vänner. Hoppas ni njuter av sommaren även om vädret inte är med oss. Det ser ut att vända till helgen i alla fall, om de inte ändrar sig på SMHI.

I veckan tog jag mig in till Furniture House och gick där och gottade ner mig i allt fint som fanns där.


 Dessvärre blev det inga fler eller bättre bilder från butiken eftersom batteriet i mobilen tog slut.

Med mig från butiken fick jag denna stora klocka som också var nersatt i pris. En 49 BOND STEET CLOCK
Snälla ägaren Gustav gav mig också en fin present, det fina doft ljuset från WoodWick. Rekommenderar er varmt att ta en vända förbi där, utförsäljning pågår ett tag till.

2 kommentarer:

  1. Åh! Bra tips - det får nog bli en sväng dit på lunchen! :) Trevlig sommar Caroline!

    SvaraRadera
  2. Mmmm...
    Skulle gärna ta en titt där...lite långt bara ;-)
    Får bli en annan gång...
    Kram
    Christin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...