Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


onsdag 10 juni 2015

Segway på djurgården

Ha, inte trodde väl jag att jag någonsin skulle testa en segway! Vi hade en sommar fest med jobbet och en hemlig aktivitet, dvs Segway åkning på djurgården. Instruktionen hölls i ett garage inne i city varpå vi skulle ta oss upp i backen och ur garaget för att åka igenom city. Jag var nog lite knäsvag där! Men det gick förvånansvärt bra med tanke på att tre i sällskapet var kring 60 år. Vi åkte hela strandvägen ut till djurgården, ingen ramlade eller gjorde sig illa.

Väl på djurgården hade vi det bara så mysigt! Obs, t o m så enkelt att man kunde åka med en hand och fota samtidigt med den andra.
 
Jag kan säga det... att jag bara MÅSTE gör om det! Det var SÅ kul!! Kan varmt rekommenderas för alla åldrar (vuxna). 

Tillbaka på kontoret så hade vi en mysig grill kväll på vår inne gård. Kvällen blev ju inte sämre för att vår norska VD är en baddare på fin viner ;-)
Hörni, nu kommer sommarvärmen, i alla fall för att par dagar. Ut och njut!

1 kommentar:

  1. Visst är det roligt?! :) Vi körde segway-polo på Djurgården, det får ni ta nästa gång - så grymt kul!
    /Caroline

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...