Husbygge i New England stil



""En blogg om husbygge i New Englandstil, inredning, tomtplanering och annat vardagligt.....""


tisdag 5 februari 2013

Tavla i signalflaggor och livbojar


Såg denna tavla första gången i en inredningsbutik. 5000 kr tyckte jag var lite väl saftigt.
Mannen åkte och köpte lite brädor och lister.
Jag åkte och köpte små färgburkar på Panduro Hobby.
Sedan snickarde mannen ihop den och jag jag tejpade och målade alfabetet (signalflaggorna).
Resultatet blev denna.
Härlig färgklick i ett rum tycker jag.
Bilden dock är inte så bra....klicka på bilden för större och bättre upplösning.


Här några livbojar/frälsarkransar som jag gjort dels till vårt hem men också några på beställning till Norge.
 
 
 
 
 

 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...